Forum  Strona Główna


FAQ Szukaj Użytkownicy Profil

 RejestracjaRejestracja   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
zapisywanie sal w inq.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Scripty.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Unknown


Moderator
Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pon 6:51, 18 Sty 2010    Temat postu: zapisywanie sal w inq.

script na zapisywanie seali w inq... powpisuj id na texturach map editorem.

-------------------------------------------------------------------------------------
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)

      if item.uid == 4073 then
         queststatus = getPlayerStorageValue(cid,4072)
         if queststatus == -1 then
            doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You have saved the Crystal Caves.")
            setPlayerStorageValue(cid,4072,1)
         else
            doPlayerSendTextMessage(cid,22,"This seal was saved.")
         end
      elseif item.uid == 4075 then
         queststatus = getPlayerStorageValue(cid,4074)
         if queststatus == -1 then
            doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You have saved the Blood Hall.")
            setPlayerStorageValue(cid,4074,1)
         else
            doPlayerSendTextMessage(cid,22,"This seal was saved.")
         end
      elseif item.uid == 4077 then
         queststatus = getPlayerStorageValue(cid,4076)
         if queststatus == -1 then
            doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You have saved the Vats.")
            setPlayerStorageValue(cid,4076,1)
         else
            doPlayerSendTextMessage(cid,22,"This seal was saved.")
         end
      elseif item.uid == 4079 then
         queststatus = getPlayerStorageValue(cid,4078)
         if queststatus == -1 then
            doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You have saved the Arcanum.")
            setPlayerStorageValue(cid,4078,1)
         else
            doPlayerSendTextMessage(cid,22,"This seal was saved.")
         end
      elseif item.uid == 4081 then
         queststatus = getPlayerStorageValue(cid,4080)
         if queststatus == -1 then
            doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You have saved the Hive.")
            setPlayerStorageValue(cid,4080,1)
         else
            doPlayerSendTextMessage(cid,22,"This seal was saved.")
            
         end
   else
      return 0
      end

      return 1
end




-------------------------------------------------------------------------------------
..;]..


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Unknown dnia Sob 19:23, 13 Lut 2010, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Scripty. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
 
Regulamin